
Z radością informujemy, że Uczelnia za kwotę 750 300, 00 PLN kupiła system informatyczny do obsługi studentów, który znacząco poprawi wydajność działań w zakresie:
obsługi studenta
planowania zajęć
obsługi sesji egzaminacyjnych i prac dyplomowych
rozliczeń finansowych studentów
działań w zakresie KRK/PRK
Akademickiego Biura Karier (ABK )
internetowej rekrutacji kandydatów
Za dostawę i wdrożenie odpowiedzialna jest firma Verbis.pl Sp. z o. o. Koniec wdrożenia przewidziany są na listopad 2021 r.
Dodatkowo, aby system działał szybko i sprawnie, szkoła kupiła klaster serwerów Dell nowej generacji z wirtualizacją VMware wspierającą HA. Funkcja HA (High Availability) wspiera wysoką dostępność usług nawet w przypadku awarii całego serwera lub jego podzespołów.
Koszty zakupu zostały pokryte z pieniędzy unijnych z projektu "Wiedza, edukacja zintegrowany program rozwoju SWSM w Katowicach"
https://www.swsm.pl/pl/wiedza-edukacja-zintegrowany-program-rozwoju-swsm-w-katowicach